Bursalı Blogerler Birarada 2


Merhabalar Sevimli tatlar dostları...


Bursalı blogerlar etkinliği postuna devam.Tam da günün bittiğini ve ayrılma vaktimizin geldiğini düşündüğüm sırada ev sahiplerimiz ve Burcu elinde dolu dolu paketler ile geldiler yanıma.

Aman Allah ım bizim için çalışmışlar çabalamışlar ve sponsor bulmuşlar..
paketleri açınca gerçekten emeklerine bir kez daha hayran oldum...

SPONSORLARIMIZ ...


Öncelikle beni benden alan ve tam ihtiyacım olan almayı planladığım ve görünce aşık olduğum Apolena  makyaj çantam..Apolena nın sitesine girdiğinizde dekorasyondan , mutfak ürünlerine kadar çok fazla çeşit ürün bulunmakta.. Teşekkürler Apolena çantam ın içi doldu bile ....






İçindekiler merak ettiğim Pastel Kutum ... İçindeki toprak tonları tam benim rengim. Teşşekkürler PASTEL




Taaa ta ta tammmm. Sinangil unları .Hiç bir hediyeye bu kadar sevinemezdim.İtiraf ediyorum Kurabiye ve pastalarımda sinangil un kullanıyorum.Minik oğlum için  Sinangil tam buday ununu kullanıyorum ve denemek istediğim ve denemediğim böreklik un karşımda...Yakında unumu kullanıp arnavut böreği demesi yapmam lazım.Teşekkürler Sinangil..

Dr Oetker..Sen bir kurtarıcısın.Kolay ve neredeyse 5 dk da hazırlanan keklerinin yanında daha dün hayatımı kurtaran Ice Tea ile vazgeçilmezimsin.Aniden gelen misafiler için evde soğuk sıcak tüm içeçekler mevcuttu ancak gelen minik misafire ikram edebileceğim meyve suyum kalmamıştı.O anda ICE TEA mı 2dk. hazırladım ve miniğime ikram ettim.Teşekkürler DR.OETKER




Çok şık bir pakette Durance'dan geldi. Çiçekli kokuları , doğal sabunları  seven biri olarak bu tarz 
ürünler çok hoşuma gidiyor. Sabunlar dolabımda yerini aldı bile ..
Bu güzel  hediyeleri için Durance çok teşekkürler!




Tatillerde vucudumun nem ihtiyacını karşılayan bakımını yapan biricik Bebek yağım.Normal hayattada cildimin bakımı için severek kullandığım bu ürün için
Teşekkürler Johnson's Baby





Bu güzel yüzük için Teşekkürler Yummy kupe.Farklı modeller ve aksesuarlar Yummykupe Tasarımda 




Pınar'ın  Gurme Sucugu test edildi onaylandı.Dolabımızın vazgeçilmezi oldu.Krem peynirler iş yerindeki kahvaltılarımızın vazgeçilmezi .Yeni lezzetlerde denendi .Bu güzel paket için teşekkürler 
Pınar....





Sevimli tatlar mutfağının vazgeçilmezisiniz. Cook çok teşekkürler!





3M firmasının bünyesinde barındırdığı markalardan olan Command ve Scotch Brite a teşekkürler. Dolu dolu bir paket göndermişler. Her evin ihtiyacı olan ürünler ..


Selva nın ürünleri çalışan iş kadınlarının tam ihtiyacı olan ürünler.Şipşak makarna ve Mantı dolabımda ilk acil durum da kullanılmak üzere yerini aldı.Teşekkürler Selva ..
Berrak a gönderdiği sos ve kahvaltıklar için ayrıca teşekkürler..Dobiba sos bir harika..











Çorapların güzelliği bir harika değilmi ? Penti 2014 kreasyonundan tarafımıza gönderilmiş.Bayıldım bayıldım.Taş rengi çorabı giymek için sabırsızlanıyorum.Bu çorapları gördükten sonra 2014 penti kreasyonu kaçmaz diyorum .Teşekkürkler Penti



Hunca dan gönderilen Momentus Summer .. Çok şanslıyım ki gelen parfüm tam bana göre yaz kokusu içeren ferah bir koku.Ağır ve baharatlı kokuları sevemedim bir türlü.Ferah, yazı hatırlatan bu hediyesi için Teşekkürler Hunca ..


Sevgiler...




 

HABERLER

Sevimli Tatlar Copyright 2015. Tüm hakları saklıdır.
Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kopya edilmesi 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.

ÜYELER