Bursalı Blogerlar birarada ...


Neler yaptım neler postlarına devam ...

Çoook uzun bir posta hazır olun dostlar.Postun uzunluğundan günün ne kadar dolu dolu ve güzel geçtiğini anlayacağınızdan eminim

Eylülün son haftası Bursalı blogerlar olarak Modaliza ve Bir mutluluk atölyesinin ev sahipliğinde bir araya geldik.Aman Allah'ım Eylül ün postunu henüz yazıyorum.Toparlanmalı ve blogumu bu kadar ihmal etmemeliyim.

Bloger toplantılarını her zaman çok sevmişsimdir.Blogunu okudugum hayatına emeğine ortak olduğum insanlarla yüzyüze görüşmek bana her zaman keyif vermiştir.Etkinlik duyurusunu da görünce hemen bende katılmalıyım deyip Bir mutluluk atölyesi Neşe ile irtibata geçtim ve o günü beklemeye başladım...

Günün güzel gececeğini biliyorum ya bende bir mutluluk sormayın.Buluşma mekanı Bursa Benzin Fsm idi.
İçeriye girdiğimde tüm blogerlar gelmişti.Tabi ben önce bebişi uyuttuğumdan geç kalmıştım.
Tam kendimi tanıtırken oda ne Bursalı blogerlardan Supercellma da orda.Geçen yıl düzenlenen bir etkinlikte kendisi ile tanışma fırsatım olmuş ama bir daha hiç bir etkinlikte karşılaşmamıştık.Yazılarına ,diline,cesaretine gülme ,güldürme  ve düşündürme  potansiyeline hayran olduğum ve sürekli takip ettiğim  blogerlardan dır kendisi.Sizde gülmek, eğlenmek, hayattan keyif alarak ve  kendinizi bularak bir kaç satır okumak isterseniz.Tık tık supercellma derim ben ... Şiddetle tavsiyemdir kendisi.

Daha önceden tanıdığım 2 bloger daha vardı etkinlikte  Denizinyıldızı ve aklimdangecenlermidemedusenler
yani hiç yalnızlık çekmeyeceğim ilk dakikadan belli oldu.

Masaya oturduğumda beni Essence  nin standı , Pastel in kutusu  Mimarca lezzetlerin enfes görünümde kurabiyesi  ve Büşbüs ün pasta dükkanı nın cupcakeleri karşıladı.Güzel kurabiyeler ve cupcake için tekrar teşekkürler ...








Buluşma ile ilgili anlatacak çok şey var ama onları anlatmak yerine sizleri o günden kareler ile baş başa bırakıyorum.








Buluşmanın ne kadar keyifli geçtiği karelerden anlaşılıyor sanırım.Benim çok keyif aldığım bir buluşma oldu kahkahalar masadan hiç eksik olmadı. Gerçkenten en yakın zamanda tekrarlanmalı dedik hepimiz.Bizi bir araya getiren bu buluşma için emek veren ve gülümseme ile bizi karşılayan Bir Mutluluk Atölyesi ve Modaliza ya sonsuz teşekkürlerimi buradan tekrar iletmek istiyorum.Süpersiniz Kızlar ...

Modaliza & Bir Mutluluk Atölyesi 

İlk cümlelerimde buluşmanın Fsm Benzin cafe de geçtiğini belirtmiştim.Benzin cafe tüm buluşma boyunca sıcak ve soguk içeçekleri ile bizi hiç yalnız bırakmadı.Özellikle kremalı cupcake i beni benden aldı.Teşekkürler Benzin... 



Kurabiyeci ve butik pastacı olunurda buluşmaya eli boş gidilirmi .Bunlarda benim Bursalı Blogerlara yaptığım kurabiyelerim.


Bu muhteşem buluşmanın burada bittiğini mi sanıyorsunuz.Hayırrrrrr.
Ev sahiplerimiz bizim için öyle süprizler hazırlamışlar öyle emek vermişlerki yaz yaz bitmiyor.Ama şimdilik benden bu kadar Bu günün devam yazısı yakında...
hepinizi tanıdığım için çok mutluyum ...



sevgilerle sevimlitatlar ...








 

HABERLER

Sevimli Tatlar Copyright 2015. Tüm hakları saklıdır.
Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kopya edilmesi 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.

ÜYELER