Safari temalı parti


 Herkese merhaba,

 Öncelikle sizlere Bursa Doburca daki Ganita Cafe nin muhteşem ev sahipliğinden bahsetmek istiyorum.Biz organizasyoncuların en zorlandığı kısımdır mekanda düzenleme yapmak ve destek bulamamak.Masa nın çekilmesi yada en ufak bir şey istersiniz yarım saat beklersiniz ancak Ganita cafe de personellerin güler yüzü ve yardım severliği o kadar muhtşem ki organizasyon öncesi benden tam 10 puan aldılar . hatta yıldızlı 10 ... Kendilerine buradan tekrar teşekkür ederiyorum.

Aynur Hanım ın ikizleri için safari temalı parti düzenledik sizleri organizasyon fotoğraflarımız ile baş başa bırakıyorum.














Bu yaramazda benim oğlum Rüzgar ... her partide kendine pay çıkarıyor


 
pastamız ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

HABERLER

Sevimli Tatlar Copyright 2015. Tüm hakları saklıdır.
Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kopya edilmesi 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.

ÜYELER