2016 nın bitmesini istiyorum...



Yıllar ile ilgili bir sorunum olmadı bu güne kadar sadece 2006 yılını çok sevmiştim .
2006 yılında çok istediğim şeyler bir bir olmuştu ve bu yılın uğruna inanmıştım.
Ancak 2016 yılının son çeyreğini hiç sevmedim.Babamın rahatsızlığı damga vurdu bu çeyreğe ve hayatımıza bir misafir girdi.
Sevgili Beno ' nun dediği gibi kahverengi misafir.
o bize misafirliğe gelmeden önce sanki hiç bizim başımıza gelmez diyormuşum onu farkettim.hiç kendimize konduramıyormuşuz. sanki hep sağlıklı yaşayıp mutlu öleceğiz yada ölmeyeceğiz gibi.

bu misafir babama geldi ama aynı çoçuğu olan anneler gibi oldum bende ... hani yemeğimizi yedik ( çoçuk yer ama çoğul konuşulur) aynı o durumdayım . Babam nasıl dediklerinde daha iyiyiz , tedavimizi oluyoruz , vs vs  zaten hayatımın içinde büyük bir bölümünde olan babam birden Rüzgar la birlikte en üst sıraya oturdu.
insanın neresi acırsa canı orda derlerya benimde şimdi babamın olduğu köşe acıyor ve canım orda atıyor.

gerçi bakmayın böyle acıklı yazdığıma 2016  için bu yazdıklarım .2017 de tedavimizi bitirip yapmak istediklerimi gerçekleştireceğime inancım tam. Mesela 2017 mayısında babamla ve oğlumla doğup büyüdüğüm topraklara gideceğim. 

2017 de hobilerime çok fazla zaman ayıracağım.

sevimli tatlarda artık tariflerle sizlerle olacağım mesela ...

kısacası bitsin bu yıl ve yeni umutlarla dolu 2017 gelsin ...
ben güzel geleceğine inanıyorum.

sevgiyle ...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

HABERLER

Sevimli Tatlar Copyright 2015. Tüm hakları saklıdır.
Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kopya edilmesi 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.

ÜYELER