Rüzgar ın Ben10 li 4 yaş partisi


       


                       Farkettim ki ben Rüzgar ın doğum günü detaylarını blogumda hiç anlatmamışım.
4 yaş tan başlayayım bari dedim. Artık zaman buldukça geriye doğru paylaşırım.

hastalıklar üzüntüler derken bu yıl büyük bir kutlama yapmak istememiştim aslında ama minik yakışıklım isteynce kıramadım hazırlıklarına onuda dahil ederek birşeyler yapmaya çalıştım.
Rüzgar ın doğum günlerinde resmen terzi söküğünü kendi dikemez moduna giriyorum.
herseyi yapayım derken sonunda tükeniyorum

Bu yıl çok abartmadan eldeki olanaklarla birşeyler yapacağım dedim ve ilk işim evdeki siyah boya ile boya işlerine başlamamız oldu.

Rüzgarın bu boya işinde gerçekten bana çok yardımı oldu sağolsun etraf baya bi kirlendi ama yinede baya bir kısmını o boyadı .Eğlencelide oldu hani ...

Kurabiye ve çubuklu şekerleri  koyacağımız straforları ve balık krakerlerimizi koyacağımız kutuyu birlikte boyadık.Kutu yu mahalle bakkalımızdan aldık ve üzerine Rüzgar ın stikerlarından yapıştırdık

Bence sonuç hiçte fena değildi.






Pastamızıda bu yıl birlikte hazırladık.Açıkçası en zorlandığım pastalardan oldu.Bizim paşa demez mi üstünde bir sürü ben10 uzaylısı istiyorum diye. Bir de bu uzaylıların ne gözü belli ne ağızı baka baka yapıyorum ben ben yaptıkçada paşa onaylıyor evet anne burası böyle burası olmamış
birde kendide ilave birşeyler yapıyor bunuda koyalım burayı böyle yapalım ortak noktada buluşmak gerçekten zor oldu





Burayada bir Ben10 pastasını kontrol eden anne koyalım . Hıh oldu 


Bu yıl afiş olarak çok karışık bir afiş olsun istemedim açıkçası heryerimiz de benten uzaylısı olmasın dedim.Banner ı sevgili arkaşım Kadriye yaptı.Doğum günlerimizde hep bir parmağı olur.Ona da buradan tekrar teşekkür edeyim.







Detayları içeren biraz resim paylaşayım.









                               Teneke kutular içinde Rüzgarın arkadaşlarına Çikolata ikramı




Mısır Kutularımız 


pastamızın yakın planı 


Ayrılmaz kuzenler :) Canım ARDA 'M 





Vee bir doğum günümüz daha geldi geçti.Zaman sen ne kadar acımazsızsın oysaki doğduğu gün daha dün gibi.






Her doğum gününde olduğu gibi en çok emek veren biricik Teyzemiz.
Hersey için çok çok teşekkür .Rüzgar senin gibi bir teyzeye sahip olduğu için bende böyle bir ablaya sahip olduğum için çok şanslıyım.




görüşmek dileği ile sevgiler....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

HABERLER

Sevimli Tatlar Copyright 2015. Tüm hakları saklıdır.
Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kopya edilmesi 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.

ÜYELER