BONİBONLU JELİBONLU PASTA YAPIMI




BONİBONLU JELİBONLU SUPRİZ PASTA 




İçi rengarenk bonibonlar ve haribolar ile dolu suprizli bir pasta ile karşınızdayım.
Evet biliyorum çok zararlı şeyler bunlar ama çoçukların yüzündeki şaşkınlığa  ve mutluluğa değer diye düşünüyorum. Hem içinin dolu olması demek hepsinin yenmesi demek değil ki benim oğlum sadece 3 tanesini yedi.Maksat göz doygunluğu 

Bu pastayı yapmak için çok az zamanım vardı ve önemli olan kısmı içi olduğundan ben hazır kek ve krema kullandım.
15 dk. biten süper pastada diyebiliriz buna ( tabi resimleri önceden hazırlamıştım )

Öncelikle 2 paket hazır kek kullandım ara katların ortasını yuvarlak olacak şekilde kestim.
Ben pasta çemberi kullandım ancak siz bardak yada kase kullanabilirsiniz.

                                               


     


              Kenarlarına kerama ve muz koydum 







veeee  asıl can alıcı vuruş ortadaki deliği  sevdiğimiz tüm şekerlemeler ile dolduruyoruz.
Üst katını kapatıp dış kısmını krem şanti ile nakedcake kıvamında sıvıyoruz.
üstünü istediğiniz meyve ve süsler ile süsleyebilirsiniz.Ben peter rabbit li olsun istedim.











Pastanın içinden çıkanlar Rüzgarın Mutlu olmasına yetti Rüzgar mutlu ben mutlu.

Sevgiyle kalın....









2 yorum:

  1. şekilli pasta maharetli kadınların işidir bede yapacağım... inşallah o kadar maharetim vardır.

    YanıtlaSil
  2. zeynep hanım, eminim çok güzel olacak ben eminim ki var önemli olan niyet etmek ve başlamak

    YanıtlaSil

 

HABERLER

Sevimli Tatlar Copyright 2015. Tüm hakları saklıdır.
Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kopya edilmesi 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.

ÜYELER