Biz bu gün The Body Shoptaydık..


Bu aralar size hep gezme postları yayınladım.Ama sanmayın ki çalışmıyorum.Sadece biraz gezmeye tozmaya ihtiyacım varmış.The body shop postumdan sonra sırada sevimli tatlar mutfağından çıkanlarda..

The body shop ta içeriye ilk girdiğinizde  personelin güler yüzü ile birlikte ürünlerin ışıltısı ve çok hoş bir koku karşılıyor sizi.The body shop personeli gerçekten çok güler yüzlü ve samimi.
Ürünleri incelerken her ürünün denenemesi için numunesi var ki.Bence bu çok önemli bir konu.Çünkü alacağınız ürünün en azından kokusunu bilmek hakkımız.




Mağazayı dolaşırken içerideki hoş kokunun kaynagını keşfediyoruz.Bu özel yağdanlık tüm Body shopların ortak özelliğiymiş.Her gün yakılırmış.Bu gelenek The body Shop ilk kurulduğu günden beri varmış.
Gerçekten Hoş..




The Body shop ürünlerinden önce beni en çok etkileyen 2 noktayı sizinle paylaşmak istiyorum.

Hiç bir body shop ürününün hayvanlar üzerinde denenemediğini biliyormuydunuz?Bu aslında çok önemli bir nokta ancak biz bayanlar bazen sadece aldığımız ürünlerin rengine güzelliğine vuruluyoruz ve arka planı unutuyoruz.Kozmetik ürünlerinin çoğu maalesef hayvanlar üzerinde deneniyor yada hayvanlardan elde edilen pigmentler kullanılıyor.The body shop ürünlerinde kesinlikle hayvanlardan elde edilmiş ürün olmadığını bilmek ve hayvanların kobay olarak kullanılmaması bile bence tercih için geçerli bir neden ..

The Body Shop un hayanlar üzerinde deney yapmadıkları bağımsız olan Humane Cosmetıcs Standard tarafınızdan düzenli olarak denetlenmekte ve ayrıca hayvan hakları savunucusu olan Peta tarafından da hayvan dostu olarak nitelendirildiğini öğrendim ve gerçekten çevre ve doğaya bu kadar dost firmaların olması beni mutlu etti.


İkinci nokta ise sosyal sorumluluk projeleri ile farkındalık yaratmaları.Kampanya kapsamında satın alınan dudak koruyucusu ^ Dragon Fruit Lip Butter ^ yanında verilecek jeton ile istenilen yardım kuruluşuna bağış yapmaları sağlanıyor.Bu kadar kolay .. Dudak koruyucusunu alıp jetonunuzu istediğiniz yardım kuruluşuna atıp bağışınızı yapıyorsunuz.Şimdide sizi the bady shop görüntüleri ile baş başa bırakıyorum..









Sevgiler





 

HABERLER

Sevimli Tatlar Copyright 2015. Tüm hakları saklıdır.
Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kopya edilmesi 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.

ÜYELER