Hoşgeldin Minik Alper



              Sevimli tatlar hayatıma girdiğinden beri bana pek çok şey kazandırdı.Bunlardan en önemliside eski dostların eski arkadaşların sesini yeniden duymak ve bağlarımızın kopmadığını hatırlamak oldu.

Dostluklar ve arkadaşlıklar hiç eskimez ama araya mesafeler, koşturmalar girince sanırım biraz ihmalkar olabiliyoruz.Telefonum çaldığında karşki ses Remziye cim sen beni unuttun ama bak ben seni buldum dediğinde ve karşımdakinin Dilek olduğunu anladığım da dünyalar benim oldu.7 Yıldır görüşmemiştik Dilek 'le..Evlenmiş İstanbul a yerleşmiş ve dünyalar tatlısı 2 oğlu olmuş.Çok yakın bir arkadaşının doğumu için benden kurabiye ve cupcakeler istedi.Bende o na devasa büyüklükte bir kurabiye ve cupcake sepeti yaparak gönderdim.7 yıl sonra kurabiye aşkı ile tekrar kurulan iletişimimizin hiç kopmaması temennisi ile sizlerle minik alper için hazırladığım kurabiye ve cupcake sepetini paylaşıyorum.













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

HABERLER

Sevimli Tatlar Copyright 2015. Tüm hakları saklıdır.
Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kopya edilmesi 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.

ÜYELER