BURSALI BLOGGERLAR ILE KEYIFLI BIR IFTAR ...



          Biliyorum yazılarıma uzun hemde çokk uzun bir ara verdim.İşe başlamam ile birlikte Rüzgar ın bana düşkünlüğü daha da bir arttı.Artık beni yakaladığında bırakmamak için ellerimi sıkı sıkı tutuyor ve odanın içinde hareket ediyorsam da benden gözlerini hiç ayırmadan takip ediyor.Kurabiye ve pasta siparişlerimi yaparken anakucağında annem neler yapıyor diye bana dikkatli dikkatli bakmasına bayılıyorum.Ben kurabiyelerimi ve pastaları hazırlarken ona pastaların hikayesini anlatıyorum.Sanki her dediğimi anlıyor gibi bakıyor ve gülücüklerle bana eşlik ediyor.Bu zamana kadar her sey normalde  iki satır yazmak için  bir türlü pc başına oturamıyorum.Çünkü Rüzgar televizyon ve bilgisayardan gözlerini alamıyor .Cep telefonuna da yaklaşmak ona zaten yasak J Malum radyasyon dan uzak tutmak gerek ... Hal böyle olunca uzun aralar veriliyor.


4 aydır Ben nereye Rüzgar oraya şeklinde bir hayattan sonra Bursalı Blogger ı iftar yemeğinde kendime izin vermeye karar verdim. Uzun bir aradan sonra tekrar görüşmenin mutluluğu ile paylaşılacak çok şey vardı.Rüzgarı anneannesine bırakarak  aklım yinede onlarla kalarak çıktım yola ...

Havuz kenarında gerçekleşecek iftarda beni Bursalı bloggerlerın gülen yüzleri karşıladı.
Uzun süre görüşememinin verdiği hasretle hepsi ile teker teker kucaklaşarak geçti ilk dakikalar..

Minik Ömer in orada olmasıda beni mutluluğuma mutluluk kattı...Ruj butik in yeni ve küçük üyesi Ömer. Ruz butik Z nin dünyalar tatlıısı oğlu ...

Bebeğimiz daha çok küçük olmasına ramen  bizim organizasyonlarımıza ilk adımı atmış bulundu..Ayrıca belirtmek isterim ki  çok uslu bir bebek Ömer tüm gece boyunca annesini hiç üzmedi ...


Gece havuzun esintisi, arka fondaki fasıl ve muhabbetin tadı ile başladı





Yemeklerin karşı konulmaz cazibesi ile devam etti  ...








Yemekler gelirde Annemin eli Zehra abla dururmu hemen kaptı Fotoğraf makinesini ...




 Seviyorum seni  Zehra Abla cım...



Yan masa pek bi hareketliydi.. Efsun ve Fatma yan yana olurda o masadan kahkahalar eksik olurmu ...








Veee tatlıya geçmeden önce herkes crown plazanın ışıltılı fuaye alanında aldı soluğu.. bu gece bu güzel mekan da ölümsüzleştirilmeliydi ....






Bloggercanlar la birlikte olmanın ve Crown plazanın mükemmel ev sahipliğinde gerçekleştirilen iftarda ben tatlı kısmına geçemeden ayrılmak zorunda kaldım.
Rüzgar bey annem gelmeden uyumam dediği için aklım muhabbette ve tatlılarda kalarak
Oğluşumun yanına koştum.


Son veda pozları (En sağadaki beniiimm :)

Ancak daha sonra gördüğüm tatlı fotoğraflarında çok şey kaçırdığımı fark ettim..
En yakın zamanda tekrar gidilmesi planlanan mekanlar arasında listeme almış bulunuyorum.
Eğer ki güler yüz, lezzetli yemekler ve tatlılar ile birlikte mükemmeliyet arıyorsanız Crown plaza tavsiyem olur.


Sevgiler....

Not: Uzun zaman yazmayınca içimdeki hasretle böyle uzun postlar çıkıyor ortayaJ
































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

HABERLER

Sevimli Tatlar Copyright 2015. Tüm hakları saklıdır.
Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kopya edilmesi 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.

ÜYELER