Merhaba Sevimli tatlar dostları ben  Remziye ....

Bildiğiniz üzere bizim bloğumuzun yazarı canım Efsun'cuğumdu .Kendisinin yeni projeleri ve yoğunluğu nedeni görevi ben  devraldım...

Öncelikle bilenler ve bilmeyenler için kendimi anlatayım sizlere ...

Otomotiv sektöründeki kalite yöneticiliğinin yanında butik pastacılık işlerine gönül vermiş biriyim.Hobi ile başlayan macerada çok yol katettiğini düşünen ve yaptıkları ile çok mutlu olan biri..

Gezmeyi, eğlenmeyi  çok seven ve en önemlisi yeni anne olan biri..

Sizlere hayatımın aşkını tanıştırmak istiyorum.Henüz çok küçüğüz  daha 70 gün oldu dünyaya gözlerimizi açalı ama oda sizlere merhaba demek istiyor .... Sevimli tatlar postlarında bundan sonra bu minik aslandan sizlere çok bahsedeceğim...


Son zamanlarda minik aslanın gaz sancıları ve sürekli anne kokusunu duymak istemesi sebebi ile blog yazılarımı ve yaptığımız  işleri sizlerle paylaşmakta geciktim.. Ama bundan sonra benden sık sık haberler alacağınızdan emin olabilirsiniz. 

Şimdilik benden bu kadar .sevgiyle ve miss gibi kurabiye kokuları ile kalın ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

HABERLER

Sevimli Tatlar Copyright 2015. Tüm hakları saklıdır.
Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kopya edilmesi 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.

ÜYELER