Neler yaptım neler Vol 2

               Zorlu hamilelik süreci ve doğum sonrası tüm dünyamın değişerek tek odak noktam olan Oğlum ile hayatımda biraz kendime zaman ayırmaya karar verdim.

Kendim için bir cumartesi öğleden sonrası çaldım ve soluğu Elif Şahin tasarım atölyesinde aldım.
Evimi renklendirmek için turkuaz runner istiyordum ve Elif ciğimle bu hayali gerçeğe dönüştürdük.


Elif Şahin bir keçe tasarımcısı bilenler bilir işinin ehlidir.O bir keçeliçedir.
Pozitif enerjisi ve gülen yüzü ile terapi gibi geçen saatlerin sonunda ortaya çıkan güzelliği sizinle paylaşmak istiyorum.

Elif cim sana burdan bir kez daha kucak dolusu sevgi yolluyorumm..



Siyah beyaz resimler turkuaz ortancalar ile renklendi...

                          

 

HABERLER

Sevimli Tatlar Copyright 2015. Tüm hakları saklıdır.
Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kopya edilmesi 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.

ÜYELER