Neler yaptim vol 1...


Bu postu yazarken hava buz gibi..Kış birden geldi.Sonbahar hic yaşanmadı. Gunesin yüzünü gösterdiği ve ısıttıgı son hafta sonu bursalı blogerlarla doga ile iç ice ve cok hoş bir yerde kahvaltıdaydık.Simdi soğuğu bu kadar hissedince iyi ki son güneşli günlerin tadını çıkarmışım diyorum.Çok keyifli gecen bulusmamizdan bir kaç kare..




Çalışan bir anne olduğum için iş dışında oğlumu asla yalnız bırakmıyorum.Ben nereye oda oraya ama gideceğimiz yer ona uygun değilse bende gitmiyorum. Bu kahvaltı organizasyonu tam benim paşam içindi. Temiz hava ,doğa,hamaklar ve bir sürü abla..En küçük bloger seçildi benim minik oğlum. ..

Facebookta ve instegramda yaptığım paylasımlarda en çok mekan hakkında sorular aldım .O yüzden burada da mekan hakkında biraz bilgi vereyim.
Bu güzel mekan Bursa Atatürk kent ormanında TARACA ET RESTORANI..Kesinlikle gidilmesi görülmesi gereken bir yer. Açık ve kapalı mekanı bulunan işletmede sabah kahvaltı aksamda ağaçlarda asılı olan fenerlerin muhteşem manzarasında tercihe göre kendin pişir kendin ye olarak et mangalın tadını çıkarabilirsiniz. .

sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

HABERLER

Sevimli Tatlar Copyright 2015. Tüm hakları saklıdır.
Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kopya edilmesi 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.

ÜYELER