Yilbasi peçete ve mumluk

Yılbaşı günü çalışan biri olarak son gunlerin yoğunluğu ile pek bir hazirlik yapamadım.
Bu peceteleri instagramda bir yerde görmüştüm ancak aradiysamda Nerede gördüğümü hatırlayamadım.
Eşime bir kac dal çam yaprağı istedigimi soyledigimde her zamanki gibi ne işler ceviriyorsun bakışı atsada aksam gelirken dallari getirdi sağolsun..

Beyaz ikea peceteleri ve çam dalını jüt ipi ile bağladım konsepte çok uydu bence..

Gelelim Yılbaşı mumluğuna açıkçası bu mumluğu yaparken acaba dallar tutuşurmu dedim ama gecenin sonuna kadar sıkıntı olmadi şükür..ben ikeanin fanusa benzer bardaklarini kullandim ama seneye ayakli sarap bardaklarinda yapicam..Kırmızı amerikan servislerle tamamladim masayı ve iki kişi için hizli ve guzel bir masa oldu bence.
Masrafsız ve kolay olan hersey guzeldir diyor ve başka diy projelerinde görüşmek uzere sizleri öpüyorum..










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

 

HABERLER

Sevimli Tatlar Copyright 2015. Tüm hakları saklıdır.
Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kopya edilmesi 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.

ÜYELER