Söz Kurabiyeleri


Merhabalar,

Bu postu gülümseyerek yazıyorum.Kurabiyelerimin sahibi Tuğba hanım ile yaşadığımız diyaloğun gülümsemesi bu :) 

Kurabiyeler Bursa içinde olduğundan elden teslim ettim . Teslimat sırasında da Tugba hanım ve Oğuz Bey ile tanışma fırsatım oldu. Tuğba hanım ın annesi ile telefonda görüşmüş ve siparişi o şekilde almıştım.

Söz kurabiyelerini teslim ettiğimde Tugba hanım ın yüzündeki mutluluk , yeni bir hayata adım atarken ki heyacanı , özeni mutluluğu görülmeye değerdi.Sanki şu an da da onun bu enerjisi bana geçti .

Bir ömür boyu mutlu olmanızı diliyorum..

Sevgiyle   ve hep böyle kalın ...




 

HABERLER

Sevimli Tatlar Copyright 2015. Tüm hakları saklıdır.
Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kopya edilmesi 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.

ÜYELER