tamaaamm!! herşey yolunda :)

öhömm öhöömm.. nasıl söze girilir inanın onu bile unutmuşum..
baharla bizi kandıran sonrada sisli yüzünü gösteren soğuk bir günden herkese merhaba..

uzun zaman oldu ara verdim
farkındayım
çok ta iyi bir bloger olduğum söylenemez bu durumda aslında
ama inanın ki oldukça tempolu bir süreç geçirdim

sevgili ortağım hamileydi... Remziyeciimm
4 aylık hamileyken doktorun yatacaksııınn uyarıları ile
bebişini riske atmamak için
uslu kız oldu ve 5 ay  cık kadar bir süre yatakla bir bütün halinde
kah gülüp kah ağlayarak bu süreci geçirdii..


Allah'a çok şükür ki süreç yatmaktan sıkılmak dışında iyi sonuçlandı
çatııırrr çatıııırr doğurarak aldı bebişini kucağına :)

minnak kuzu Rüzgar bebek 4 martta dünyaya geldi

nazar korkusu sebebiyle kendisinin fotoğrafını şu anda burada yayınlamıyorum..

otomotiv sektöründe faaliyet gösteren fabrikamızda ise
İnsan kaynakları süreçlerim ve yeni projelerim hızla sürüyor..

14 şubat sevgililer günü
8 mart dünya kadınlar günü gibi özel günlere ilişkin sevimli tatlar temposu da hızlandı
remziyeciğimin olmaması da beni epeyce zorladı

doğumgünü pastalarımız oldu bissürrüüü
 uğur böcüklerimiz oldu
" hayatımın kadınına" diyen beylere kurabiyeler yaptım



yeni yeni doğumgünü prenseslerimiz oldu..

çok şükür

insan keyif aldığı işlerde olduğu zaman
yoğunluğun hemen ertesi günü hiçbirşey olmamış gibi kuşlar gibi başlıyor yeni güne

Bursalı blog yazarları günlerimiz devam ediyor..
hatta geçen sabah bir günaydınlaştık cep telefonlarımızdan
anaammm kopamıyoruz bi türlü..
dedik ki "taaamm zamanı gelmiş görüşmenin"
haftaya sevgili Ruj Butik Fatma'nın konuğu olucaz" hem de Trilye'de:) ohh miss..




hem sevimli tatlar hem İK cılık yoruyor seni
diyen eşimm
sık sık moral depolatıyor bana
seviyorum ben bu adamı :)


işte böyle

sevgili Asortik'imin gazına gelip geçtim blogumun başına
nerlerdesiniz Efsuuuuunnn diye yazmış sağolsun
şimdi bir ona uğrayıp bu posttan haber vericem..:))

bu arada instagram kullanıcıları varsa eğer efsunozkan olarak beni bulabilirler..


bundan sonra da daha sık uğramaya çalışacağım..
hani annem ve eşim  bişey çabuk olsun isteyince "su gibi" der ..
buralara her fırsatta su gibi yetişmek dileğiyle...

hepinize şakayıklar kadar katmerli sevgilerimi gönderiyorum..

3 yorum:

  1. Remziye sağlıkla huzurla büyütsün Rüzgar bebeği inşallah, en kısa sürede görmek isterim foto.ları, çok selamlar, koşuşturmacalı günlerde kolaylıklar diliyorum Efsun'cum sana, sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. öncelikle minik rüzgar'a hoşgeldin diyorum:))
    remziye'ye de geçmiş olsun, gözü aydın olsun.
    iyiki bir ses duymak istemişim bak yazacak, yayınlayacak bir sürü malzemen varmış cepte:))
    şaka bir yana yoğunluğunu çok iyi anlıyorum. çok uzun aralar olmasa da sık sık sekteye uğratıyorum bloğumu:))
    hoşgeldin diyorum. bu kadar uzaklaşma bir daha:))
    sevgiler, selamlar

    YanıtlaSil
  3. Bende baya oldu bloglarınızı ziyaret edemedim. Yoğun bir koşuşturmaca içinde fırsat bulamadım. Ama galiba sende bulamamışsın efsun. Pastalar çok güzel görünüyor eline sağlık. Bebişte umarım iyidir.

    YanıtlaSil

 

HABERLER

Sevimli Tatlar Copyright 2015. Tüm hakları saklıdır.
Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kopya edilmesi 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.

ÜYELER