Cupcake Hikayesi..

Ben her nesnenin..her objenin..ruhu olduğuna inanırım..
yada ruhu olsa şu an ne demek isterdi diye hayal eder kurgularım..
browni ve cupcakeleri hazırlarken
onları zarif ve bir o kadar da ciks kızlara benzetiyorum nedense:)




tüm gözleri üzerinde toplamayı başaran

 tarzları aynı gibi görünen ama hep farklı olan


görsel bir uyum sergileyen
 ama hep dost
ve hep bir poz:))

cupcakeler bu defa yine güzel bir kahve sohbetine eşlik ettiler..
sessiz ve şık görüntüleriyle
mideye şölen yaşatan lezzetleriyle..

haa bu arada..
ben bu cupcakelerin her birine sizin adınızı verdim..
blogumu okuyan her ziyaretçimiz seçsin birisini:)
hangisi sizsiniz?
:)) 
hayırlı geceler..

2 yorum:

  1. güllü olanın adı "asortik" :))
    ama çok güzeller, tadından hiç kuşkum yok. ellerinize sağlık.
    öptüm sizleri

    YanıtlaSil

 

HABERLER

Sevimli Tatlar Copyright 2015. Tüm hakları saklıdır.
Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kopya edilmesi 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.

ÜYELER