Blogger İftarımız..

UYARI: 

Gördüğünüz fotoğrafların tamamı gerçektir..:)



Fatma ve Zişan'ımın enerjisi gibi


bezden bebekler gibi

 yüzlerimizden okunan mutluluk gibi

 omuz omuza verip gerçekleştirmek istediğimiz projelerimiz gibi

 içtenliğimiz gibi


en minik misafirimizin hanım hanımcık geceye eşlik ettiği gibi

gelmeyecek sandığımız ama bize sürpriz yapan Elif gibi


fotoğrafta görünmeyen minik yolcu gibi

 Semra ve Özge'ciğimin tepeden tırnağa zarifliği gibi



Selma'cığımın süper oluşu gibi



dostluklar gibi


inci zarifliğindeki Dilek'çiğim gibi

 içimizdeki psikoloğumuz gibi



Zehra Abla'mızın yemekleri gibi






 en artiziiinden pozlarımız gibi:)


 aklımızdan geçenlerin midemize düşmesi gibi

hep yinelenen buluşma sözlerimiz gibi

hepsi gerçek..

uzun uzun yazacaktım aslında
tüm gün kafamda kurdum
ay şunu da anlatırım, bunu da paylaşırım diye
ama baktım ki fotoğraflarımız herşeyi anlatmış..
tek eksiğim Remziye'ydi..
kendisi karnında taşıdığı 2,5 aylık bebişin esiri olmuş durumda:))
midesi pek fenaydı..çok istemesine rağmen
katılamadı kuzucuğum.. başka sefere artık..

özetle
iyi ki kurduk şu güzel dostluklarımızı
tekrar eden
ve her seferinde büyüyen buluşmalarımızda
Bursa'lı blogger arkadaşlarımızla olmak dileğiyle..

İyi geceler..


10 yorum:

  1. Bizi toparladığın ve bıkmadan ayarlamak için çaba sarfettiğin için teşekkürler :)))

    YanıtlaSil
  2. çok güzel herşey, süpersiniz.
    bir dahaki sefere ben de aranızda olmayı ümit ederim. sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. sürprizleri de olan bir gece olmuş:)) herşey, herkes harika görünüyor bir sonraki buluşmada hep birlikte olmayı arzuluyorum:) remziye'ye geçmişolsun diyorum.
    herkese sevgilerimi gönderiyorum

    YanıtlaSil
  4. merhaba bende bursalı bir bloggerım ve bu etkinliklerde yer almayı çok isterim :) çok güzel bir buluşma olmuş , çokta eğlenmişsiniz.
    Bana ulaşmak isterseniz mailiim:
    nurgul.ozkara@gmail.com

    YanıtlaSil
  5. ne güzel bir geceydi, sıklıkla yapmak lazım, artarak, çoğalarak:) sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Yine yapalım, eksiksiz olsun bu kez:)
    Teşekkür ederim tekrar, Remziye'ye de sevgiler, inşallah çabuk geçer sıkıntıları.

    YanıtlaSil
  7. canlarım..fikir bizden çıkmış olabilir..ama siz gelmeseydiniz bu kadar keyifli olur muydu?
    yine ve daha keyifli buluşmalarda bir araya gelmek dileğimle..öpüyorum sizleri..

    YanıtlaSil
  8. yanımızda olamayan arkadaşlarım..buluşmalar devam edecek nasıl olsa..bir sonrakine diyelim..sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. İnsanın Bursa'ya taşınıp blogger olası geliyor :)

    YanıtlaSil

 

HABERLER

Sevimli Tatlar Copyright 2015. Tüm hakları saklıdır.
Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kopya edilmesi 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.

ÜYELER