Browni..

Bu browniler bir başka..
Güllü müllüü..
Notlu mesajlı :)
Ama böyle olunca sunum da güzel oldu.
Bir kulak verdim ki bir ara konuşuyorlar kendi aralarında..
Kırmızı browni ve beyaz browni arasındaki konuşma şöyleydi..

Kırmızı -     Kız baksana. Çok mu kapadı beni bu renk?
Beyaz –       Ay ne kapaması. Kırmızı gibi alımlı renk mi var deli..
Kırmızı -     Ne bileyim yaa..esmerim ya..hani boğmasın dedim
Beyaz -        yok yok.güven bana.çok afilli oldun..
Beyaz -        e ben nasılım
Kırmızı -     çok açtı seni beyazlar çok
Beyaz -       :) yemin et..
Beyaz –      kız wallahi :) (kıkır kıkır)
Beyaz –      ay lafa daldık Lara yazan çubukları taktırmadık daha..hadi gel..
Kırmızı –    aaa..hemde..yürü yürü..
Beyaz –      Bak bunlar da ayrı bir hava verdi..görüyor musun..
Kırmızı –   hakikaten de öyle oldu..
Kırmızı –   Aaa dur sıraya sokuyolar. E ne zaman podyuma çıkaracaklar?
Beyaz –     Ayy çatladın yani sabret azıcık..
Kırmızı –   Tamam tamam sustum
Kırmızı –   Şu pembeler de kurum kurum kuruldu yani..ne hava ne hava..
Beyaz –      şşşiiiiişşştttt
Kırmızı –   ay tamam yaa..iki dedikodu yapılmıyo senle..
Beyaz –      hah işte stand geldi..

Kırmızı –   şu pembeleri de illaki en üste koyarlar hep zati..
Beyaz  -     e ben ne yapayım en altta kaldım..
Kırmızı –  olsun ayol..bizim havamız yeter..dur dur foto çekiyolar..poz ver..(kıkır kıkır)
:))

Gider de gider..
Afiyet olsun..
Tüm hayat browni tadında olsun..
Sevgiler..

4 yorum:

  1. Lara pek şanslıymış, davetlileri de, böyle şeker brownileri hüpletecekler ooh miss. Ee bize yok mu sevimli tatlar ekibi:)

    YanıtlaSil
  2. cok lezziz görünüyor canim
    ellerine saglik
    :-))

    YanıtlaSil
  3. arkadaşlar..cok teşekkür ederim çok mutlu oldum beğenmenize..

    YanıtlaSil
  4. konuşmalarına şahit oldum da çok şekerler bunlar:))
    elinize sağlık, harika görünüyorlar
    sevgiler

    YanıtlaSil

 

HABERLER

GOOGLE+ ÜYELER

Sevimli Tatlar Copyright 2015. Tüm hakları saklıdır.
Bu sitede yayınlanan yazılar ve resimlerin izinsiz kopya edilmesi 5846 sayılı fikir ve sanat eserleri yasasına aykırıdır.

ÜYELER

E-BÜLTEN ÜYELİK!